Eiersalade

Wat is er nou lekkerder dan zelf je beleg maken. Hier thuis willen ze niet anders meer. Deze eiersalade kun je zeker 5 dagen bewaren mits een goede koelkast Hiervoor heb je nodig
  1. 10 hard gekookte eieren
  2. 1 theelepel kerrie
  3. 1/2 theelepel paprika poeder
  4. Snuf uien poeder
  5. Peper en zout
  6. 20 gram bieslook (ik gebruik de bieslook uit de vriezer)
  7. 1 kleine ui gesnipperd
  8. 200 ml Zaanse mayonaise.
  Je eieren niet al te fijn snijden. Verder al de kruiden en gesnipperde uit erdoor. Als laatste de mayonaise erdoor mengen. Ik verdeel de salade in 3 bakken zodat er niet steeds met een mes in wordt gezeten. Belangrijk voor de houdbaarheid. Is 1 bak op dan wordt de volgende aangebroken. Ik bewaar hem in een goed afsluitbare bak. Nou zo simpel is het dus en geloof me. Je wilt niet anders meer. Volg je mij al op Facebook?

Reacties

Populaire posts