Broodje Hamburger

Een lekkere hamburger waar je je vingers bij aflikt. Fastfood maar dan keto Ingrediënten 5 Hamburgers
  • 600 gram rundergehakt
  • 100 gram spekblokjes
  • 1 eetlepel mosterd
  • paar druppels tabasco
  • 100 gram rode ui heel fijn gesnipperd
Bak de spekreepjes uit. Neem een grote kom en meng hierin het gehakt met de kruiden, ui, mosterd en tabasco en uitgebakken spekjes en maak hier 5 gelijke ballen van. Ik heb zelf een hamburger pers waarmee ik makkelijk de lucht uit het gehakt kan duwen maar als je die niet hebt maak je er mooie platte burgers van.  Verhit wat kokosolie in een koekenpan en bak de burgers ongeveer 8 tot 12 minuten gaar. Ik heb deze burger gegeten op de Italiaanse bol en belegt met een plak rode cheddar, ijsbergsla, tomaat, suikervrije ketchup en een Kesbeke augurkje. Lekkere komkommer salade erbij en mijn maaltijd was Compleet. Volg je mij al op Facebook?

Reacties

Populaire posts