Choco Chia pudding

Dit vind ik toch wel zo lekker om s'morgens als ontbijtje te eten. Vroeger nam ik regelmatig een overnight oats maar sinds ik keto eet is dit wel 1 van mijn favorieten. Ingrediƫnten voor 1 persoon
  • 35 gram chiazaad
  • 50 gram kokosmelk
  • 120 amandelmelk
  • 1 theelepel rauwe cacao
  • 1 eetlepel geraspte kokos
  • zoetstof naar smaak
  • 1 eetlepel cacao nibs
Bereiding Voor dit soort recepten is het handig om glazen potjes te bewaren. Meng de kokosmelk samen met de amandelmelk door elkaar en schep er de chiazaad en gemalen kokos goed doorheen. Meng dat de cacao en nibs erdoor en breng op smaak met de zoetstof. Sluit de pot en zet deze de nacht in de koelkast. Voor je hem gaat op smullen even goed door roeren.  Je kunt hier gerust 2 of 3 porties van maken en een paar dagen in de koelkast bewaren voor een snel ontbijtje als je s'morgens weinig tijd hebt. Volg je mij al op Facebook?

Reacties

Populaire posts