Chocolade bom

Ik vind het s'morgens vaak fijn om nog even goed in mijn vetverbranding te blijven. Je kunt dan kiezen voor een bulletproof koffie maar af en toe wissel ik dit af met dit heerlijke chocolade ontbijt. Ingrediƫnten voor 1 persoon. Ik maak hier vaak 2 porties tegelijk van want je kunt deze makkelijk 4 dagen in de koelkast bewaren.
  • 65 gram mascarpone
  • 60 gram slagroom ongeklopt
  • 1 theelepel cacao poeder
  • 1 eetlepel citroensap
  • vloeibare zoetstof naar smaak
  • 10 gram 85% pure chocolade
Bereiding: Doe alles in een kom en klop alles tot het een dikke massa wordt. Schep vervolgens alles over in een mooi hoog glas. Snipper met een mes het stukje chocolade en strooi over de choco bom.  Voor een volledige maaltijd kun je dit hele recept gebruiken. Wil je hem als tussendoor snack gebruiken halveer dan de hoeveelheid. Enjoy! Volg je mij al op Facebook?  

Reacties

Populaire posts