Keto Bowl

Vandaag heb ik een heerlijke Keto bowl gemaakt. Ik vond toevallig in de supermarkt een doos met Pulled Turkey wat ik alleen even 40 minuutjes in de oven hoefde te garen en deze bevatte slechts 1,5 koolhydraten per 100 gram. Dus die keus was snel gemaakt. Ik heb deze Maaltijdsalade als hoofdmaaltijd gegeten en hij vult behoorlijk.


Wat heb je allemaal nodig voor deze heerlijke Keto Bowl. Ingredienten: 50 gram spekreepjes, croutons van lowcarb foccacia(klik hier) snuf knoflookpoeder, snuf, uienpoeder, peper, 75 gram veldsla, 30 gram cheddar in blokjes, 125 gram pulled BBQ Turkey, ½ avocado in plakjes,  ¼ rode ui in plakjes, 4 cherry tomaatjes, 2 kleine augurkjes 2 theelepels ( klik hier).ranch-dressing 

Bereiding: Bereid de Pulled Turkey als op je verpakking of maak deze zelf. Je kan uiteraard ook pulled pork of pulled beef erbij maken. Hiervan zal ik ook eens een recept plaatsen. Maak ondertussen je dressing. Bak je spekreepjes uit en als ze een beetje beginnen te kleuren doe je er de blokjes focaccia bij en bak deze krokant. Verdeel de veldsla op een groot bord. Snijd de avocado in plakjes, ui in ringetjes, tomaatjes in kwartjes, cheddar in blokjes en augurk in plakjes en verdeel over je sla. Trek je Pulled turkey met 2 vorken uit elkaar en schep 125 gram erbij op je bord. Verdeel 2 theelepels ranch dressing over de salade. bon appetit

Reacties

Populaire posts